♥Care Me Up♥

like it ♥ if you are like my blog =)

♥hw many ppl are looking on mii♥

how many people view me before

HTML hit counter - Quick-counter.net

♥my blog level♥

Monday, October 25, 2010

來幫忙啦~♥

我來啦 XD
















不過只是來kacao下罷了= =
阿yo我剛剛參加了一個little little的比賽
so so
想說希望你們幫幫忙 XD
按上面那個link
進去給個like唄 =)
我不想like太少
醬會很難看 = =
人要臉 樹要皮啊
給我少少face叻 =3=
okok ?
功德無量啊 LOL
terima kasi =)
arigato =)
hmm goi sai =)
謝謝 =)
thank you =)
印度話我不會
潮州話我也不會
福建話我不會寫
海南話我也不會(虧我還是海南人><)
ok啦ok啦
我走人去看戲了 
bye bye
記得給我多多like哇 

No comments:

Post a Comment