♥Care Me Up♥

like it ♥ if you are like my blog =)

♥hw many ppl are looking on mii♥

how many people view me before

HTML hit counter - Quick-counter.net

♥my blog level♥

Thursday, December 16, 2010

♥i'm back !♥

我回來啦~
不是我不要來update =3=
是我家附近的電話線
給那些黑心人 potong去
然後弄到這個tmn都沒有電話用 =3=
氣死我
前天才剛弄好罷了 =3=
我很想念我的blog
我很想念你們啊
過mai這個星期
我大大更新 =D
拭目以待啦harh 

No comments:

Post a Comment